Tuesday 21 November 2017

Fx Alternativer Knock In


Knock-out-alternativet Hva er et alternativ for utkobling Et alternativ for utkobling er et alternativ med en innebygd mekanisme som utløper verdiløs dersom et spesifisert prisnivå overskrides. Et alternativ for utkobling setter en hette til det nivået et alternativ kan nå i holderens fordel. Som uttaksalternativer begrenser fortjenestepotensialet for opsjonskjøperen, kan de kjøpes for en mindre premie enn et tilsvarende alternativ uten en uttaksbestemmelse. BREAKING DOWN Knock-out-alternativ Et knock-out-alternativ er en type barrieremulighet og kan bli handlet på over-the-counter markedet. Barrierealternativer klassifiseres vanligvis som enten utkobling eller banking. Et alternativ for utkobling slutter å eksistere dersom den underliggende eiendelen når en bestemt forutbestemt barriere i løpet av livet. I motsetning til et uttrekkingsalternativ, oppstår et innløsningsalternativ bare hvis den underliggende eiendelen når en forhåndsbestemt barrierepris. For eksempel kan en opsjonsforfatter skrive et anropsalternativ på en 40 aksje, med en strykpris på 50 og et utløsningsnivå på 60. Dette alternativet tillater bare opsjonsinnehaveren å tjene opptil 60, og da opsjonen utløper verdiløs , begrenser tapspotensialet for opsjonsforfatteren. Knock-out alternativer anses å være eksotiske alternativer. og de brukes primært til råvarer og valutaalternativer. Typer av knock-out-alternativer En ned-og-ut-mulighet er en type utkoblingsalternativ. Et alternativ for ned-og-ut-barriere gir innehaveren rett, men ikke forpliktelse, til å kjøpe eller selge en underliggende eiendel til en forutbestemt pris, hvis den underliggende eiendomsprisen ikke gikk under en spesifisert barriere under opsjonslivet. Hvis den underliggende eiendomsprisen faller under barrieren på et hvilket som helst tidspunkt i opsjonslivet, opphører opsjonen og er verdiløs. For eksempel anta at en investor kjøper et nedkjøpsopsjon på en aksje som handler til 60 med en strykpris på 55 og en barriere på 50. Anta aksjemarkedet under 50 før anropsalternativet utløper. Derfor slutter alternativet for ned-og-ut-anrop å eksistere. I motsetning til et alternativ for ned-og-ut-barriere gir et opp-og-ut-barriere alternativet rett til å kjøpe eller selge en underliggende eiendel som en spesifisert strykpris dersom eiendelen ikke har gått over en spesifisert barriere under opsjonslivet . Et opp-og-ut-alternativ utelukkes bare dersom prisen på den underliggende eiendelen øker over barrieren. Anta at en investor kjøper et oppkjøpt salgsmulighet på en aksje med en kurs på 30 og en barriere på 45. Anta at aksjen var handel med 40 per aksje da investeringen kjøpte opp-og-ut-salgsopsjonen. I løpet av opsjonsperioden var aksjene handlet over 45, men solgt til 20 per aksje. Derfor vil opsjonen automatisk utløpe verdiløs. Knapp-In-alternativet Hva er et alternativ for innkobling Et innkjøpsalternativ er en latent opsjonskontrakt som begynner å fungere som et normalt alternativ (banker inn) bare når et visst prisnivå er nådd før utløpet. Innkoblingsalternativer er en type barrieremulighet som kan være enten ned-og-i-alternativ eller et opp-og-i-alternativ. Et barrierealternativ er en type kontrakt hvor avgiften avhenger av den underliggende sikkerhetsprisen og om den treffer en viss pris innen en angitt periode. BREAKING DOWN Knock-In Alternativ Det finnes to hovedtyper av barrierealternativ: innkoblings - og utkoblingsalternativer. Teknisk sett er et innkjøpsalternativ en type kontrakt som ikke er et alternativ til en viss pris er oppfylt, så hvis prisen aldri blir nådd, er det som om kontrakten aldri eksisterte. Men hvis den underliggende eiendelen når en spesifisert barriere, kommer inntaksalternativet til virkelighet. Forskjellen mellom et alternativ for innsetting og utkobling er at et innkjøpsmodul først kommer til eksistens når den underliggende sikkerheten når en barriere, mens et alternativ for utkobling slutter å eksistere når den underliggende sikkerheten når en barriere. Ned-og-i-alternativ For eksempel, anta at en investor kjøper en ned-og-i-opsjonskontrakt med en barrierepris på 90 og en strykpris på 100, når den underliggende sikkerheten handlet på 110, med tre måneder fram til utløpet. Hvis prisen på den underliggende sikkerheten når 90, kommer opsjonen til og blir en vaniljeopsjon med en strykpris på 100. Derefter har opsjonsinnehaveren rett til å selge den underliggende eiendelen til strykpris på 100. Den put-alternativet forblir aktivt frem til utløpsdatoen, selv om den underliggende sikkerheten returer fra 90. Men hvis den underliggende eiendelen ikke faller under barriereprisen på noe tidspunkt i løpet av kontraktens løpetid, går ned-og-inn-opsjonen ut av verdi . Opp-og-i-alternativ I motsetning til et ned-og-i-alternativ oppstår en opp-og-i-alternativ bare hvis barrieren nås, noe som er høyere enn underliggende eiendomspris. For eksempel, anta at en kjøpmann kjøper en måneds innkjøpsopsjon på en underliggende eiendel når den handlet med 40 per aksje. Oppkjøpsopsjonskontrakten har en innløsningskurs på 50 og en barriere på 55. Hvis den underliggende eiendelen ikke nået 55 på noe tidspunkt i løpet av opsjonsavtalene, vil det utløpe verdiløs. Men hvis den underliggende eiendelen steg til 55 eller høyere, vil anropsalternativet bli til stede. Tiltatt med Port Print Jeg kjøpte en hel leder av Stilton og suge den i den fineste portvinen for en mest minneverdig drikkemøte. Hva vet han om sveitsisk ost, som bare sveitsisk ost vet. I forrige uke bestemte jeg meg for å behandle noen sveitsiske kolleger til en britisk ost for en gang. Stilton med havn kan være en ting i går for de jaded gutta som spaserer om i Harrods matrett, men for oss er det fortsatt en fantastisk og nydelig nyhet. Jeg kjøpte en 17 pund leder av Stilton fra Clawson hos mine lokale ostemonger. Det kom innpakket i blå papir. Jeg er sikker på at Colston Basset ID får en enda bedre ost, men det er livet til han som avhenger av importert ost. Til hjemmet begynte jeg å pakke ut den gigantiske osten lik101 som kjøpte et gammelt kunstverk fra et fjernt land, et syn usett, og er i ferd med å se hva som er hans. Blå Stilton ost er litt lik101 en cheddar berørt av nåden av penicillium roqueforti. en av mine favoritt sopp. Det har blitt cr101ated i en liten gård nord for London noen ganger i det 18. århundre. Blåost fungerer best når den spises med en søt ingrediens. De franske serverer Roquefort med akacia honning eller jordbær. Den engelske har denne unike måten å betjene Stilton ved å injisere den med Port. Selv om jeg kan kjøpe Stilton med havn i flere butikker her i Sveits, bestemte jeg meg for å gjøre det selv for glede av leserne, og i magen min. Først legg ostepannen på den flatteste av sine to ekstremiteter, og kutt toppen. for å få en flat overflate på toppen også. Scoop av en rill rundt toppen ved hjelp av en sølv Stilton scoop hvis du har den (jeg ikke). Osten du har fjernet kalles FX-aksjer og skal sendes til meg for å spise. Prik osten fra topp til bunn med en tykk spyd. slik at havnen vil fritt strømme og irrigere blåostene. Fortsett å stikke til du har 9 hull. I butikkene ser du ofte portflasken fast i osten opp ned, lik101 litt mørkt trafikklys. Jeg foretrekker å bruke en trakt. Begynn å hente porten sakte. Så lenge osten er flatt og rillet godt laget, kan du også hælde porten direkte på toppen. Osten er full av blodårer og havnen vil begynne å sive gjennom små hull på overflaten, lik101 et skip som tar vann. Du må absolutt legge osten i en dyp skål fordi det meste av porten kommer ned under osten, og rask for oppstart. Osten må være tett innpakket i plastfolie. til den er helt dekket. Du må lage ytterligere hull og helle porten som suget gjennom ryggen flere ganger i løpet av noen få dager. Jeg blir fortalt at en leder av Stilton tar 2 uker å drikke en flaske havn, betydelig lenger enn meg. Jeg inviterte noen kolleger til en tidlig juledag med drinker. Hvor overrasket de skulle se meg donere kjøkkenforkleet mitt med gigantisk ost jeg satt alle sammen rundt et stort bord og serverte Stilton med en annen flaske fin port og en stor boks fylt med valnøtter. Hver gjest ble gitt en nøkkelbryter og en nøtterplukk, da jeg ledet økten med min nøtterhammerslag. En time vel brukt, uten tvil. Etter hvert som økten trakk til slutt, skar jeg store stykker Stilton og poserte dem med en skje i Port, slik at hver gjest kunne ta med seg et lite stykke engelsklandskap. Neste dag begynte jeg å høre hva folk hadde gjort med deres Stilton. Pasta saus var populær, en bruschetta med pærer og min ydmyke karamelliserte løk og Stilton quiche. Bookmark with: Delicious Digg reddit Facebook StumbleUpon Liker du denne artikkelen Legg igjen en kommentar eller se mine mest populære artikler. Neal39s Yard Dairy Mitt besøk til kult London ostebutikken, og selger ikke mindre enn 57 typer britiske oster. Montgomerys Cheddar Min julartikkel vil vise deg hvordan den beste cheddaren siden King Arthur er laget i Somerset, inkludert en 4 minutters video. Copyright FXcuisine 2017 - alle rettigheter reservert. Hvis du gjør denne oppskriften hjemme, vennligst gi meg beskjed om hvordan det virket for deg ved å sende inn en kommentar eller send meg et bilde hvis du kan. Takk 99 Kommentarer 1 Kommentar av FX Cremel Hei FX, jeg ser at du fortsatt lukter de gode tingene. Hvem spiste resten av ostFXs svar 8594 Hei FX-fransk, glad du fortsatt leser nettsiden min. Jeg passerer på store deler av Stilton for forskjellige venner og slektninger. Heldigvis synes de alle å finne dette veldig spennende, og de prøver mange oppskrifter av sine egne. 3 Kommentar av Rosa En fantastisk ost med en veldig spesiell og herlig smak. Besteforeldrene bor i nærheten av et meieri som produserer denne stiltonen samt Cheddar (Hartington, Derbyshire). Jeg har aldri spist det med Port, men jeg er sikker på at Id elsker det på den måtenFXs svar 8594 Rosa, du burde definitivt prøve det, de har det på Globus i små porsjoner som allerede er gjennomvåt i Port 5 Kommentar av mich OK - du (og ditt nettsted) er utroligKan jeg bli invitert til ditt neste StiltonPort-party Skål fra snøhvit Canada. FXs svar 8594 Mich, sikkert, men jeg bruker sannsynligvis en annen type ost neste år. Men til slutt nevner du: mine ydmyke karamelliserte løk. Nå er jeg nysgjerrig på hva oppskriften er av løkene Hilsen fra kalde Amsterdam Pascalle FXs svar 8594 Pascalle, jeg stekte et stort antall tynne skiver løk i et lite smør, deretter tilsettes en dråpe balsamicoeddik, karamelliserte alt og smelte en liten Stilton av brannen og blandet i krem ​​og egg. Deretter i en paj skall, bake og spise 9 Kommentar av Lord Best Stilton er en herlig ost, jeg er heldig nok til å ha en anstendig ostebutikk i nærheten som importerer den. Jeg har ennå ikke prøvd dette, til tross for å kjenne tradisjonen, da en full Stilton er ganske dyr. FXs svar 8594 Lord Best, våre lokale ostebutikker suger alle sine Stiltons i Portvin for å selge til britiske expatriates som bor rundt Genfersjøen. Faktisk måtte jeg gjøre mange henvendelser for å få et unsaked Stilton-hode. 11 Kommentar av felix heter fxs del og skal sendes til meg for eatinghaha du er virkelig il cappo di tutti cappi 13 Kommentar av Jason Sandeman Fin ost du har der. Hva å gjøre med det Stuff en tykk kutte svinekotelett Reduser porten til en sirup Nå, jeg er nysgjerrig på hvilken port du brukte. Min familie navnebror ville gå bra, jeg daresay. Hmm. Sandeman port og Stilton ost. En kamp laget i himmelen Jeg kan også forestille stiltonen i en varm soppsalat, kanskje med en glasur av honning og tørket, drukket tranebær. Hmm. Jeg kunne legge inn en bestilling. Jeg er sulten nå, takk FXs svar 8594 Jason, jeg forklarer hvordan jeg spiste osten i artikkelen. Vi brukte Fonseca 10 år gamle Port, men dessverre er jeg ingen ekspert på havner og har ennå ikke sett en navngitt FX. 15 Kommentar av Foodycat Jeg foretrekker stilton med et glass sauternes, men presentasjonen din er nydelig Og nøtteknotten din har inspirert stor misunnelse i huset mitt. FXs svar 8594 Foodycat, Sauternes er flott, men serveres ofte med foie gras wh101reas Jeg har ikke mange oppskrifter som Inkluder port som ingrediens eller akkompagnement, men jeg tror at begge kan fungere godt. Hammernøtteren ser bra ut, er morsom og billig, men ikke altfor effektiv. Jeg anbefaler det ikke hvis du har små barn i huset, eller du vil aldri tilbringe en annen rolig kveld. 17 Kommentar av Pietro Francois, vakre bilder som vanlig Jeg er en seriøs fan av Stilton, som står høyt oppe med Epoisse i mitt osteparasis, men Ive har aldri hatt mulighet til å suge den. Delvis bacuse Jeg hadde aldri et helt hode til min disposisjon, men også fordi jeg slags lik101 å bestemme hvor mye Port å gå med hver bit. Jeg kan utvilsomt bekrefte. Imidlertid er porten det beste å gå med den. Når vi prøvde, som vi var en gruppe på rundt 15 personer, å eksperimentere in vivo hvis det var mulig å finne en bedre eller i det minste like god kamp. Vi smakte det i en rekkefølge med Passito di Pantelleria, Moscato fra Sicilia, Picolit fra Friuli, Sauternes, vår egen 15 år gamle Vinsanto og en 1967 LBV-port. Det var en veldig interessant opplevelse, alt i alt. Alle trodde at Picolit var den beste vinen i seg selv, men porten ble enstemmig deklarert best, og KUN, match for Stilton. Takk og ta vare. FXs svar 8594 Pietro, jeg er glad for å se at empirisk kunnskap og tradisjoner er enige om å anbefale Port med Stilton 19 Kommentar av Maria Fra Portugal, jeg er naturlig kjent med god havn. Jeg bor i USA, og det er vanskelig å finne, og jeg har ofte Port med noe annet dårlig forsøk på Clawsons kvalitet. Jeg var ikke kjent med prosessen med å injisere en full flaske min kjære drikk i hele hjulet Gee Ive hadde alltid Stilton som et akkompagnement på siden. Hvem visste jeg, var sikker på å prøve Port deg på mitt neste store parti. Oh, og, glemte du ikke de tørre figs. FXs svar 8594 Maria, faktisk trenger du 2 uker for hele havnen å bli sugd inn i osten. Noen butikker selger det lik101 dette, det gjør saken veldig søt og veldig deilig. Jeg bestemte meg for fiken, pære eller druer for å holde det lette måltidet fokusert på port, ost og valnøtter. 21 Kommentar av Paul Mckenna Og der tenkte jeg at du bare satte port i stilton for å drepe ormene. Nå legger vodka inn i en melon er kult, men kvalitet port til kvalitet ost, jeg trenger konvertering. Jeg er sikker på at det var flott, men til en engelskmann er det fortsatt feil. FXs svar 8594 Paul, jeg er forvirret nå, denne porten med Stilton skal være en engelsk oppfinnelse. Jeg mener, hvis du foretrekker å bruke billig port for å gjøre det, ikke noe problem, men mener du å si at du aldri har sett det i England. En liten korreksjon uttrykket Il cappo di tutti i cappi du burde miste to unødvendige Ps. CapoChief og CapiChiefs. Hvis ikke, risikerer du ikke å beskrive Francois (i forkortet form og litt slangish) som Il cappone di tutti i capponi. ikke så smigrende, selv om ferien går opp snart. FXs svar 8594 Mauro, takk for at du korrigerte, jeg gjorde ikke å fornærme Felix med staveproblemer, men du kan. Jeg er lei meg for at min hensikt om å lage en lystartet kommentar, i tone med humor av noen av de andre innleggene, har fornærmet deg. Vennligst del101te mine to innlegg. Din blogg er veldig morsom og interessant å lese, og jeg vil ikke i fremtiden føle at jeg må ha tilgang til bakdør og ikke vært i stand til å poste. Beklager igjen og takk for en profesjonell blogg. (Skål var min forrige hilsen fordi det var i å følge postens munter hensikt) FXs svar 8594 Ikke noe problem Mauro, jeg forsto 27 Kommentar av Andy Jeg må si at jeg er engelsk og aldri har sett Stilton gjennomvåt i Port. Jeg liker heller å drikke Port med Stilton selv (eller enten alene). Oh og også for å gjøre deg sjalu. Jeg bor i Nottinghamshire (en av de tre Stilton-produserende fylkene) og det er ingen mangel på god stilton :-) FXs svar 8594 Andy, jeg beklager ikke å føle mangelen på Stilton på kjøkkenet mitt nå 29 Kommentar av trish Som vanlig - du har gjort at jeg vil slikke skjermen min. Din mat ser alltid fantastisk ut, og historien som følger med den er sublim. Tror Omaha, NE USA 31 Kommentar av AmandaJo Nettstedet ditt er rent inspirerende Les denne munnen vanningsartikkelen og fikk meg til å google opp lokale håndtverkeres cheesemongers ute av nysgjerrighet for å se IF der var noen. Jeg var ganske overrasket og spent med valgene, men ikke så overrasket med tanke på at jeg bor i Washington-staten. Vi har ganske mange landbruksbedrifter som blomstrer her. Vi har en veldig god rieslingvin fra Columbia Valley som er en familie favoritt. For ikke å nevne verdensklassen Pikes Farmer Market med alt fra hjemmelaget syltetøy til ferske råvarer til ulike håndverkere til hundrevis av fiskevarianter som krøller sinnet. Har du noen gang vært i USA, har jeg diskutert dette med min samspiller, moren min, og vi bestemte oss Vi vil prøve å gjøre dette for vår kommende julemamilie komme sammen. Vår familie er ganske ost connosieur Vi får vanligvis ganske mange blokker av oster bare for ferien. Vi tilbringer bare en uke matlaging og baking og spiser alt av det. Sammen med å drikke rikelig mengder forskjellige viner og litt drunkenly argumenterte for de beste viner for hvilke retter :-) Jeg vil fortelle deg hvordan det viser seg for oss og våre reaksjoner. -) Ønsker oss lykke FXs svar 8594 Amanda, jeg ønsker deg og din familie mye ost moro i løpet av det nye året 33 Kommentar av felix sin gode moro, ikke bekymre deg for det .. ca fait tellement longtemps que du ne suis plus ete en italie que lorthographe mechappe un peu vi kan alle snakke dette gjennom over en flaske port cya guys34 Kommentar av Luke Stilton er en fantastisk ost. Definitivt blant mine favoritter, spesielt servert med eller i sjokolade. FXs svar 8594 Luke, hvordan spiser du Stilton med sjokolade 36 Kommentar av Nick Savage Unnskyld meg, men i England har denne avskyen blitt latt av noen den minste biten interessert i mat for 50 år. Det som en gang var tenkt på som den beste måten å redde julestiltonens triste og slite slakt etter at den hadde satt seg forsiktig dehydrering i to uker i spisestuen, er nå en kapitalforbrytelse. Ved å hente port i det desiccated skallet var det noe håp om at deler ville myke nok til å være spiselige - slags. Dessverre ofres en god drink i forgjeves forsøk på å gjenopprette den terminalt ødelagte. Den eneste unnskyldningen for den falske øvelsen var den ekstreme mangelen på mat i etterkrigstiden i Storbritannia og dermed den enorme luksusen som en hel ost representerte. Dette bør være merket IKKE TRYKK DETTE HJEM EVERFXs svar 8594 Nick, før du spiser artikkelen min, må jeg understreke at dette her Stilton ikke var noe dehydrert skall glemt over julen i DCI Foyles spisestue, men en frisk Stilton. Jeg brukte utmerket port til stor effekt. Jeg kan forstå at folk ville vurdere å kaste bort god havn for å prøve å bringe tilbake fra de døde. En tørr ostekroppe er sløsing med havnen, men det er definitivt verdt å gjøre med en frisk en. Jeg holder meg til mine våpen og vennligst prøv det her hjemme. Jeg føler på samme måte om Brie de Meaux baket og smothered med en raspeberry coulis. 40 Kommentar av Xavier Jeg har ingen anelse om hvor ekte denne foreningen er, men det er definitivt en tiltalende. På Globus la de en flaske opp og ned i stiltonen, og det er alltid fristende. FXs svar 8594 Kjøp et stykke og smakk hvis du selv 42 Kommentar av Luke Du kan ha sjokolade med Stilton som du vil. Du kan lage coulant au chocolat med blåost, du kan lage en sjokoladefondue og dyppe blåosten, du kan lage en mer smakfull fondue ut av både sjokolade og blåost, du kan lage en slags ganache eller fudge som inkorporerer blå ost. For å være sikker, er det ikke begrenset til Stilton. Jeg har ennå ikke kommet over en rekke blåost som ikke smaker godt med sjokolade på en eller annen måte. Hvis jeg ikke gjør feil, gjør Jean-Paul Hvin en sjokoladeforrett som bruker roquefort og valnøtt. FXs svar 8594 Luke, jeg må prøve dette. Svært spennende 44 Kommentar av Leon Det er egentlig ikke gjort i England mye lenger, men jeg er sikker på at det er godt gjort godt. Alt101rnative for profesjonell engelsk gentleman og full time idler er også å ta en halv munnfull god stilton og følg den med samme mengde av god havn. la det blande seg i munnen og deretter magen - og pass opp for gikt. FXs svar 8594 Leon, jeg hadde kjøpt en liten lerbur av Stilton blandet med port for noen år siden fra Fortnum og Mason, tilsynelatende ble den solgt som et spredning av noe slag. Jeg vil undersøke full tid tomgang, høres akkurat lik101 hva jeg trenger 46 Kommentar av Nick Savage Jeg anbefaler å kutte osten i horisontale skiver omtrent 2 cm tykk - så mange som du trenger - og dele det mellom vennene dine. Resten av osten kan holdes på et kjølig sted, kuttet beskyttet med plastfolie. Havnen er flott i et glass. Som engler er det forferdelig å se et øyeblikk av nasjonal galskap paraded rundt som om det er en egen del av vår kulturarv. Hvordan føler du deg om Cuckoo ClocksFXs svar 8594 Nick, jeg er veldig lei meg hvis Stilton i Port er en kilde til personlig skam av deg. Jeg kan ikke forstå det, men listen over skamfull britisk mat må være veldig lang, faktisk hvis den inneholder denne gode blandingen. Det er så mange andre retter at de fleste ville finne veien mer forferdelig. Forresten, jeg føler meg veldig bra om Cuckoo Clocks, elsker dem faktisk, selv når de er laget i Kina. 48 Kommentar av Meramarina Herren i hjørnet er bokstavelig talt alight med glede Så veldig hyggelig å se. Jeg føler meg glad bare å se på denne festlige bordscenen. Og mutterhammeren, oh, den hammeren. Det ser lik101 altfor mye ut, mye for mye moro. Vær bedre å holde den greia låst opp. Åh, hvis jeg hadde en hammer. en mutter hammer. Hvis jeg hadde en nøtterhammerslag, hammer jeg alle valnøtter, Id hammer alle kastanjene - skaller Over hele gulvet Id hammer alle mandlene, Id hammer alle peanøtter, Id knuser dem til biter, i stykker, til skjær og smithereens Over hele gulvet Dine gjester er heldige folkens FXs svarer 8594 Meramarina, hva en flott sang som ville være, Jeg lyttet til det i morges og kunne ikke bli kvitt musikken i hodet mitt hele dagen - det er nok å hamre for en dag. Bildene ble laget med bare noen få eksponeringer, dessverre kunne jeg ikke få alle smilende og et par gjester mangler, men ingen tid for innramming. Takk for dine gode ånder 50 Kommentar av Chiffonade Å være en heldig gjest på en av dine sammenkomster Takk for en god ide - spesielt med ferien, bare offisielt begynt her med Thanksgiving.

No comments:

Post a Comment